Over Internet Unie
Internet Unie is een onafhankelijke leverancier van hosting en datacenter diensten. Het bedrijf is opgericht in 1998 en is uitgegroeid tot één van de grootste zakelijke managed hosting providers van Nederland door continuïteit, veiligheid en kwaliteit te leveren aan klanten waarbij de internet omgeving een kritisch onderdeel uitmaakt van de dagelijkse bedrijfsvoering.
Binnen ons bedrijf staat de klant altijd centraal en onderscheiden wij ons in de markt door het leveren van kwaliteit, veiligheid en persoonlijke service. Onze diensten worden gewaarborgd door gebruik te maken van meerdere eigen datacenterruimten binnen hoogwaardige Carrier Neutrale datacenters. Ons kantoor en primaire datacenter bevind zich in Amsterdam en is 24x7x365 bemand met onze hosting-engineers.

Kenmerken van onze dienstverlening:

» One-stop-shop voor alle hosting en datacenter oplossingen
» Hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven
» Schaalbaar netwerk met eigen onafhankelijk wereldwijd AS nummer
» Gemachtigd tot uitlevering eigen IPv4 adressen (RIPE LIR)
» Hoogwaardige redundante en betrouwbare netwerkapparatuur
» Uitgebreide managed services en security oplossingen
» Maximale Service Level Agreements en uptime-garanties
» Registratie van meer dan 120 internationale domeinnaam-extensies
» Directe, persoonlijke en flexibele serviceverlening
» Partnerprogramma voor multimediabedrijven
» 14 jaar ervaring in bedrijfskritische hosting

Solide klantenbasis en producten

Internet Unie telt meer dan 1200 zakelijke klanten en levert ruim 14 jaar met succes hosting producten zoals Dedicated Servers, Colocation, Cloud Hosting en Shared Hosting

Voor meer informatie over Internet Unie kunt u contact opnemen met ons.