Dedicated Server

Dedicated Servers zijn fysiek afgeschermede prive dedicated servers welke geplaatst worden in ons hoogwaardige datacenter te Amsterdam.

Dedicated Servers zijn bedoeld voor het onderbrengen van bedrijfkritische applicaties of websites. Onze Dedicated Server lijnen zijn elk volledig naar wens te configureren en kunnen voorzien worden van additionele Managed Services waardoor u geen omkijken heeft naar de monitoring en beheer van de Dedicated Servers. Zaken als datacenterruimte, stroom, bandbreedte en hardware zijn allen inbegrepen. Middels een Service Level Agreement kunt u tevens rekenen op gegarandeerde responstijden op uw servers van ervaren systeembeheerders welke 24x7 aanwezig zijn in ons datacenter te Amsterdam.

Dedicated Server Basic
De Dedicated Server Basic is een betrouwbare server die geschikt is voor middelgrote toepassingen. Deze Dedicated Server beschikt minimaal over:

1 x 4core Xeon (1 x 4core max.)
4GB Ram (32GB max.)
120GB SSD (8 disks max.) SAS/SATA ook mogelijk
6.000GB dataverkeer p.m.
Vanaf € 69 p.m.

Dedicated Server Advanced
Dedicated Server Advanced beschikt over server hardware voor maximale performance. Deze dedicated server beschikt minimaal over:

1 x 6core Xeon (2 x 14core max.)
8GB Ram (1TB max.)
120 GB SSD (10 disks max.) SAS/SATA ook mogelijk
Windows of Linux OS
6.000 GB dataverkeer p.m.
Vanaf € 119 p.m.

Dedicated Server Professional
Dedicated Server Professional beschikt over server hardware voor maximale performance en is zeer uitbreidbaar. Deze dedicated server beschikt minimaal over:

1 x 6core Xeon (2 x 14core max.)
8 GB Ram (1TB max.)
120 GB SSD (10 disks max.) SAS/SATA ook mogelijk
Windows of Linux OS
6.000 GB dataverkeer p.m.
Vanaf € 220 p.m.
Configureer

Indien uw specifieke wensen of vragen heeft neemt u dan contact op met ons voor kostenloos advies. Na het configureren van de gewenste dienst kunt u het aantal aanpassen en eventueel andere producten toevoegen aan uw winkelmandje om deze te vergelijken.