Colocation

Met Colocatie van Internet Unie beschikt u over hoogwaardige Rackspace om uw eigen servers te plaatsen in een veilig Tier 3 niveau datacenter te Amsterdam.

Bij Colocatie heeft u de vrijheid om uw eigen servers en apparatuur te plaatsen binnen ons veilige en hoogwaardige datacenter te Amsterdam. Een datacenter in Amsterdam biedt als voordeel dat u nu en in de toekomst over voldoende gegarandeerde netwerkverbindingen kan beschikken door de vele aanbieders van Bandbreedte. Standaard bij Colocatie levert Internet Unie premium 'Multi-Homed' bandbreedte tegen de laagste tarieven en optioneel diverse Managed Services van het hoogste niveau. Met onze Colocatie diensten beschikt u over het beste wat te krijgen is in de markt om uw apparatuur in een datacenter onder te brengen.

Rackspace in shared Rack
Colocatie voor uw servers binnen een (shared) 19 inch rack in ons datacenter te Amsterdam. Het Datacenter Colocatie pakket beschikt over:

1U tot 30U colocatie ruimte
0,5 AMP tot 16 AMP stroomcap.
Dedicated IP
1 x uplink
2.000 GB dataverkeer p.m.
Vanaf € 35 p.m.

Rack Cabinet
Colocatie voor uw servers in een afsluitbaar 19 inch rack cabinet in ons datacenter te Amsterdam. Het Datacenter Colocatie pakket beschikt over:

11U of 22U afsluitbaar cabinet
2 AMP tot 24 AMP stroomcap.
8 Dedicated IP's
2 x uplink
10 Mbps bandbreedte
Vanaf € 165 p.m.

Full Private Rack
Colocatie voor uw servers binnen een afsluitbaar 19 inch Private rack in ons datacenter te Amsterdam. Het Datacenter Colocatie pakket beschikt over:

47U afsluitbaar rack
8 AMP tot 88 AMP stroomcap.
32 Dedicated IP
2 x uplink
100 Mbps bandbreedte
Vanaf € 490 p.m.
Configureer

Indien uw specifieke wensen of vragen heeft neemt u dan contact op met ons voor kostenloos advies. Na het configureren van de gewenste dienst kunt u het aantal aanpassen en eventueel andere producten toevoegen aan uw winkelmandje om deze te vergelijken.