Cloud Servers

Cloud Servers zijn virtueel afgeschermede prive cloud servers welke geplaatst worden in een cluster van zeer hoogwaardige servers binnen ons datacenter te Amsterdam.

Cloud Servers zijn bedoeld voor het onderbrengen van bedrijfkritische applicaties of websites. Onze Cloud Server lijnen zijn elk volledig naar wens te configureren en zijn zeer schaalbaar en flexibel in gebruik binnen onze hoogwaardige VMware infrastructuur. Zaken als datacenterruimte, stroom, bandbreedte en hardware zijn allen inbegrepen. Middels een Service Level Agreement kunt u tevens rekenen op gegarandeerde responstijden op uw servers van ervaren systeembeheerders welke 24x7 aanwezig zijn in ons datacenter te Amsterdam.

Private Server VMware Standard
Een prive server op basis van een VMware Standard Cloud infrastructuur. De server is flexibel uitbreidbaar en is minimaal voorzien van:

Isolated server
256MB Geheugen
Dedicated IP
1.000 GB dataverkeer p.m.
Vanaf € 29 p.m.

Private Server VMware Advanced
Een prive server op basis van VMware Advanced waarbij u van de hoogste uptime kunt uitgaan. De Cloud Server beschikt minimaal over:

High Availability & Vmotion
512 MB Geheugen
2 x Dedicated IP
2.000 GB dataverkeer p.m.
Vanaf € 59 p.m.

Private Server VMware Enterprise
Een prive server op basis van een VMware Enterprise infrastructuur. De server is flexibel uitbreidbaar en is minimaal voorzien van:

High Availability & Vmotion
Distributed Resource Sched.
1 GB Geheugen
4 x Dedicated IP
4.000 GB dataverkeer p.m.
Vanaf € 94 p.m.
Configureer

Indien uw specifieke wensen of vragen heeft neemt u dan contact op met ons voor kostenloos advies. Na het configureren van de gewenste dienst kunt u het aantal aanpassen en eventueel andere producten toevoegen aan uw winkelmandje om deze te vergelijken.